berokinfo.com

Cum sa faci bani de scriere Recenzii

Dacă vă bucura de lectură și au capacitatea de a scrie comentarii clare, profesionale de ceea ce ai citit, poți face bani scriind recenzii de carte pentru diverse site-uri și reviste. O mulțime de scriitori independenți completeze veniturile lor scriind recenzii de carte pentru aceste puncte de vânzare. Astăzi, Internetul oferă acces rapid la actualele locuri de muncă independent scris, care permite scriitori sa caute noi munca de zi cu zi. Scrierea recenzii de carte poate fi nu numai o sursă excelentă de venituri suplimentare pentru liber profesioniști, aceasta poate fi o muncă plăcută, de asemenea.

Ceea ce aveți nevoie

• Calculator
  • Internet
  • resurse de locuri de muncă independenți
  • Alege un ghid independent de resurse de locuri de muncă pentru a utiliza pentru a conduce. Există mai multe astfel de site-uri de pe web. Freelance de scriere (Freelancewriting.com) trage de locuri de muncă independent scris dintr-o serie de aceste surse și le posturi de zi cu zi, oferindu-vă oportunități noi tot timpul. Multe dintre aceste oportunități sunt pentru scriitori de carte de revizuire. Serviciul este gratuit.

• Răsfoiți locurile de muncă scris independent așa cum ați face secțiunea de locuri de muncă a unui ziar. Începe primul lucru în dimineața, la o ceașcă de cafea. Asigurați-o notă de orice loc de muncă carte de revizuire a postat sună interesant.

• Contactați clienții potențiali cu o literă care descrie datele dvs. de scris. Păstrați scrisoarea primul contact scurt și la obiect. Assure avantajul că sunt bune cu termene limită. Oferta pentru a trimite mostre de munca anterioare și indicați spre orice probe on-line un potențial client poate revizui. Închideți cu un mulțumesc și lăsați avantajul că te așteptăm cu nerăbdare să lucreze cu compania.

• Fii profesionist și pentru a îndeplini termenele limită. Atunci când primiți un loc de muncă carte de revizuire, citiți cartea tot drumul prin și scrie succint, oferind o revizuire aprofundată fără a adăuga o mulțime de comentarii personale. Aceasta, desigur, poate varia, în funcție de liniile directoare ale organizației pe care o recenzie despre cărți. Cheia este de a scrie comentarii cunoștință care să demonstreze că înțelegeți cartea pe care îl examinați.

• Fii răbdător. Dacă sunteți abia la început, poate dura ceva timp pentru a construi o listă de clienți. Păstrați aplica pentru orice loc de muncă carte de revizuire care vă interesează. Verificați piețele în fiecare zi. Odată ce ați începe construirea unei liste de client face pentru a rezerva comentarii, s-ar putea obține locuri de muncă oferte de la alte surse. Recenziile sunt excelente pentru conținut web, astfel încât există o mulțime de locuri de muncă disponibile.

Distribuiți pe rețelele sociale:

înrudit
Rezumatul de calificări pentru o asistentă medicalăRezumatul de calificări pentru o asistentă medicală